En vacker dag ...


Kommentarer
Postat av: Linda

men så håller jag med på, hur lyckades du dra ner på det?

jag vill inte dra ner på sockret för att gå ner i vikt eller så, tvärtom, däremot bränner man ju faktiskt rät tmycket pengar, och jag är rädd för skadan det kan göra.



Och jag tycker du är supersöt på bilderna! :)

2011-01-15 @ 15:53:52
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Jo så är det ju alltid, tyvärr! Jag var likadan, min utbildning kostar 43 500, plus allt som behöver köpas till och så, vilket är ganska drygt. Men mina föräldrar övertyga mig att det var en investering för framtiden, så det är väl så man får tänka på det :) Ja, jobb och pengar ska alltid krångla till det, men jag tror det är så med CSN att man kan stanna upp avbetalningen (?) om man inte får något jobb. Men jag kan ha fel. Kolla med dom, dom är nog bättre experter på sig själva än jag ;) Jag läser på Tillskärarakademin, ligger ute vid Kviberg, mot Bergsjön till :) Kram!

2011-01-15 @ 22:52:57
URL: http://frostmania.blogspot.com
Postat av: Anonym

"80-85 kilo är lagomt för mig och mina 174 centimetrar." Inget illa menat men 80-85 kg är fortfarande ca 10 kg för mycket till din längd. Även om du är grovt byggd. Men jag önskar dig lycka till.

2011-01-16 @ 01:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0