Sängen kallar, mitt huvud är tilt


Kommentarer
Postat av: ebba♥

allt bra med dig?:)

2010-09-17 @ 07:04:42
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Tack för förfrågan ang ända min sida..Hör av mig om jag nu skulle vilja ändra den.Ha en trevlig helg.

2010-09-17 @ 08:42:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: ella

ok men ush va hemskt=(

m vet ej häller hur d blir för mig nästa år.fk är ju omänskliga .

hoppas du fått sova gott=)

2010-09-17 @ 09:55:31
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Jessica

(sv) Precis som jag skrev i förra komentaren så kan jag hålla med om att alliansen har brustit på just den punkten. Men de har ändå hjälpt så många att komma tillbaka och det är så himla viktigt och borde inte hamna i skymundan även om det självklart är viktigt att de som verkligen är sjuka och inte kan bli bättre också måste få det bättre. Jag är dock övertygad om att alliansen är medvetna om detta problem och kommer att göra något åt det. Är även övertygad om att sossarna skulle rasera det som alliansen byggt upp inom sjukvården, vi skulle få gå tillbaka till bidragssverige där man bara slänger åt de sjuka lite pengar och sen skiter i om de får hjälp att bli bättre. Även viktigt att komma ihåg att vi tack vare alliansen har kortare köer inom vården och större utbud av vårdcentraler etc.



Det handlar som sagt inte om att jag tycker att det är rätt att sjuka människor ska ha det dåligt utan att jag till skillnad från dig tror mer på alliansen än sossarna när det kommer till att kunna lösa det. Alliansen har bara styrt i fyra år medans sossarna innan det styrde i 12 år och trots finanskrisen så har sverige överlag blivit otroligt mycket bättre på de allra flesta plan under dessa fyra år. Man kan inte skapa ett perfekt sammhälle på en ensa mandatperiod. Alliansen har lyckats med otroligt många förbättringar på denna korta tid men de behöver såklart mer tid, man hinner inte förbättre ALLT på fyra år. Sossarna styrde i 12 år och enligt mig hände inte mycket positivt under de 12 åren de hade på sig.

2010-09-17 @ 11:00:54
URL: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0