- Jag SKA bli en crosstrainer rikare!


Kommentarer
Postat av: Lina

.. från h&m står det va? ;p

2010-01-21 @ 21:27:29
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Zandra

SV: Jo jag vet att jag egentligen borde skriva till honom men samtidigt är jag så rädd för att bli besviken. Minns han mig? Det har trots allt gått nästan fem år. Han har ju sitt liv och jag mitt och jag tror att kontakten bröts av en anledning, jag vet bara inte vilken. Han har ju säkerligen förändrats, precis som jag. Jag är bara rädd att han förändrats på ett mindre bra sätt och att han inte är samma goa person längre. Vi får helt enkelt se hur det blir.

2010-01-21 @ 22:25:13
URL: http://zhannele.wordpress.com
Postat av: Frida

En crosstrainer är guld värd.

Fan va mycket jag har tränat på min.



Det är några månader sedan du skaffade din.

Hur går det?

Trivs du med din crosstrainer?



/Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0