- Godmorgon


Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas du får en rolig resa och att du tar vara på tiden med dina vänner.Ja för mig är äkta sann vänskap att vara vän med någon som älskar mig för den jag är och för mitt hjärta. Även med mina svagheter. Jag värdesätter alla människor därför att jag vet att alla är värdefulla. Något av det underbaraste som finns är sanna äkta vänner, att ha sådana vänner är viktigt. Tänk så underbart det är att träffas och umgås med riktiga vänner! Sen ska ju din äkta vän ha ett plus i kanten att hon finns, för det har hon nu bevisat. Äkta vänner är som ädelstenar

värdefulla men sällsynta;

falska vänner är som höstens löv

granna men blåser bort med första vinddrag. Hoppas du vet vilken jag menar och att din vän tar åt sig orden och vet vem hon är :)

2010-02-16 @ 19:20:10
URL: http://tessolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0