Ursäkta .


Kommentarer
Postat av: frida

Nej, jag tror inte riktigt du förstår vad jag menar, du menade antagligen att jag "hjälper" Veronica genom att skriva till dig,

då menade jag att du "hjälper" Linn lika mycket genom det du skriver till Veronica, eftersom det handlar om Linn, hon kan

nog sköta det där själv ska du se, bara hon vill.



Ja, och du är överraskad över reaktionen du får från Veronica, det är inte bara du som har skrivit att hon är en "härmapa",

eller vad det är för barnsligt skit ni skriver. Och eftersom Veronica är en vuxen människa så tycker hon nog att det är jävligt.. konstigt att några brudar grinar över ett par skor, som någon råkar ha lika, eller att hon samarbetar med samma sida som en brud som säger sig HATA HENNE gör, för jag har då aldrig hört Veronica säga att hon hatar Linn, känns liiite barnsligt att säga att man hatar någon pga ett "bloggbråk", att dom inte gillar varandra något speciellt, det vet jag.



Du vill inte ha skit i din blogg? Nej det får du inte heller, du får bara sanningen. Så nu tycker jag att du lägger ner dina jävla kommentater till Veronica, du som alla andra får lära sig att leva med att folk köper lika skor, kläder etc. Heeeeeeeeeejdå.

2009-09-06 @ 17:49:56
URL: http://dumpforbrokendreams.blogg.se/
Postat av: B Ä S S A N

HEY DU.

Min kompis får skor från samma företag från Linn, dock bloggar hon ens inte, gör det henne till en copycat med eller ?

2009-09-06 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0