Tupac/2Pac lever han eller är han död?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men gud vad bra :) Ja klart att du får pengar för det! Hör av dig när du kan börja:)

2009-01-29 @ 11:21:11
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: mysecretcombination

jag tror han lever. ja läste någon stans för några årsen att det var någon artist (minns inte namnet)som har en överaskning till alla tupac fans.

2009-02-01 @ 16:25:21
URL: http://mysecretcombination.blogg.se/
Postat av: Madeleine

en av mina bästa vänner tror starkt att han lever och hon ska hitta honom, haha! ;)

2009-02-02 @ 19:53:41
URL: http://coralchic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså fett läskigt men jag tror att han lever.

2009-02-16 @ 22:03:05
Postat av: Tupac/Makaveli

kära gumman du har fått lite fel info... skum läste igenom l ite och du har faktiskt jäkla mkt fel om Tupac.. ska ara dra upp 2 saker... hans artist namn som han tog (Makaveli) kom inte från en kompis i liknande situation utan det kommer från Niccolò Machiavelli ( mer info om honom hittaru här Machiavelli" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/Niccol%C3%B2Machiavelli )



nr2 fel som du hade.. TUPAC sköts INTE på LA´s gator.. utan han sköts i Las Vegas... Notorious B.I.G sköts däremot i LA

2009-03-14 @ 10:38:19
Postat av: .. HAN LEVER!!

Han lever självklart

Varför hade liksom inte han den dagen väst på sig där det finns massvis med folk som hatar honom? och för det andra , varför orka hålla påå och kämpa om att han lever ifall nu han är död? eftersom att han lever, folk har bevis men ingen tror . annars skulle detta skjutits upp direkt, och för det tredje, det finns mer bevis på att han lever än att han är DÖD, var är bilderna där han blev skjuten ? var ee bilderna från sjukhuset? vart? man vet ju ingenting alls. och hur skulle han killen brevid skjuta ifall han duka precis samtidigt nästan som 2 pac!? that's bullshit tänk på vad ni säger människor. och det var inte 2 pac som körde, utan han andra, och de hade lika gärna sprungit o gömt sig innan de hitta de i bilen, för där fanns de inga bilder alls på tupac att han låg i bilen död, allt var borta!

2009-04-27 @ 20:52:02
Postat av: Makaveli

Walla du är KUNG OM DU HAR TID ATT SKRIVA SÅ MYCKET OM TUPAC VET DU OM DU VILL REDA PÅ MER OM HAN . MAN HAR GJORT EN FILM OM HAN Tupac Shakur - Resurrection AJT KOLLA PÅ DEN DÅ FÅR DU REDA PÅ OM HAN LEVER ELLER EJ

R.I.P 2pacalyspse

2009-05-01 @ 22:58:35
Postat av: asdf

Jag har tänkt på det kanske om dom brände upp han därför ingen hittade hans kropp eller ?.

I alla fal tror jag att han lever

2010-01-23 @ 22:50:27
Postat av: Tupac lever!!!

http://www.youtube.com/watch?v=vd6SPiMaCfo

2010-01-31 @ 18:22:32
Postat av: S A R A

Det var ju ett tag sedan, men jag tror nog att han är död.

Förresten, vem sköt honom?

2010-02-19 @ 21:41:44
URL: http://wimmi.blogg.se/
Postat av: 2pac

håller med ovan, alltså att du haft fel, men ska berätta vad jag vet, orkar inte rabbla upp allt..



Dessutom säger folk att dom sett han på både Jamaica och på Cuba,

många spekulationer om saken, tror också även att han lever..



Har ni sett Tupac Assassination? om inte, göre, dessutom Tupac Ressurection 1 & 2, väldigt mycket info,



Det sägs att Tupac vart skjuten av B.I.G, som jag starkt inte tror, dom var bästa vänner från början, alla vänner bråkar, inget snack om saken, men..



I Tupac Ressurection får man höra mycket kring Death Row och Suge Knight, där de sägs vara Suge som ligger bakom, Suge knight hade mycket kontakt inom polisen som va korrupta, särskild 1 som även en av B.I.G's bodyguards säger försökta komma fram till biggies bil den kvällen han vart skjuten



Kollar du på bilden på bilen som han sköts i och försöker ungefär tänka dig tupac sitta där så kan han omöjligt ha fått livsskadande skador, skott vid benen för det mesta.

Även snackas det om att denna "drive-by" inte va så proffessionellt gjort, därför tror dom det är en myt att han är död, skotten bara flög ju, i en drive by siktar men oftast mot offret, denna gång sköt dom fälgarna, marken, även i bilen, inget i huvudet? och det är ju det som syns mest när man sitter i en bil, orkar inte skriva allt jag kan för det blir så fruktansvärt långt.



Men föreslår att ni som vill ha mer fakta söker på google t.ex



Tupac dead or alive eller något liknande eventuellt, är tupac död? etc.



OCH ETT MÅSTE

tanka alla dokumentärer det finns..



PS: glömde säga en sak,

i en intervju med suge knight frågar den som intervjuar suge om han hade vetat vem som sköt tupac, hade han sagt det till polisen=?

Suge svarar: nej, jag får inte betalt för att lösa mord, och även att inte är en så kallad "snitch"

Suge sägs även va skyldig 2pac en massa pengar för huslånad och räkningar, och att 2pac även skulle starta ett nytt skivbolad som suge knight inte ska ha sagts gilla eftersom han tjänade pengar på 2pac..

Suge hade även beef med Snoop Dogg inom Death Row, Dr. Dre vet jag inte så mycket om just där, han startade ett eget och hade väll tillräckligt mycket respekt för att suge inte skulle kunna göra något

2010-05-25 @ 23:49:05
Postat av: Medina

Jag är ett stort fan av 2Pac och jag tror att han lever. Jag är väldigt insatt i det med hans "död".

2010-06-26 @ 02:42:40
URL: http://mediinas.blogg.se/
Postat av: Aaliyah Shakur :P

HAN ÄR DÖD DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD .. !! LÅT SNUBBEN VA IFRED FOR HIS SAKE !!!

JAG ÄR EN STOR FAN AV PAC OCH JAG TROR INTE ATT HAN ÄR DÖD ... JAG VET ATT HAN ÄR DÖD .. ( HUR KAN DU VA SÅ SÄKER ATT HAN ÄR DÖD ?? )JOO!, OM KADAFI ÄR DÖ OCH OM NAPOLEON SA SJÄLV ATT PAC PAST AWAY, THEN IT'S TRUE.



DET ÄR SORLGT ATT EN SÅN STOR LEGEND INTE LÄNGRE LEVER, MEN KOM IHÅG ATT DET ÄR INGEN MÄNNISKA SOM KAN KONTROLLERA DÖDEN ..

URSÄKTA FOR MY BAD SWEDISH :P..



PEACE OUT!

2010-06-26 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0