- Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Varför tar du åt dig av det? Inget av det var riktat till någon av er? Ta reda på sanningen innan du vräker ur dig saker. " *Hon har fått mycket skit av V så hon kan nog ta lite till med. Allt handlar om avundsjuka

från Veronicas sida, jag förstår inte hur hon orkar. Mytomani tror jag det kallas* " ? Kan du förklara detta?



"Och självklart har jag skrivit skit till dig förut, men det var inte det jag menade nu, dåre." Varför drar du upp skorna hela tiden då?

2009-12-06 @ 20:31:33
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vilka är "många"? :) Jag tycker att du låter väldigt "avundsjuk" själv hörrudu? Jag är inte ute efter att ha samma som henne /samma möjligheter. Men du har däremot rätt i att hittar jag något som jag vill ha, så köper jag det? ^^ Vem gör inte det? Tycker du ska lägga ner detta nu. Bry dig inte så jävligt i alla andra.

2009-12-06 @ 20:56:17
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0