- DUB FX, grym snubbe som gör egen musik.


Kommentarer
Postat av: frida



Jasså? Tack, jag gillar inte att se gammal ut så det tar jag som en komplimang! :)

För det första, vart nämner vi Linn? Och DIG? Och för det andra, du ska nog ta reda på lite fakta innan du säger att Linn fått ta skit av Veronica, du ska nog höra båda sidorna av den historien innan du uttalar dig.Vart jag kommer in i bilden? Jag är vän med Veronica UTANFÖR internet, vi umgås duvet. Du känner Linn eller, ni umgås och så? Annars verkar det lite läskigt. Och hur är det fatt i ditt huvud när du sitter och blir arg över ett par skor som två andra brudar har lika? :s Knepigt det där..



Nu behöver du inte skriva till mig mer, TACK OCH HEJ!

2009-12-06 @ 19:22:32
URL: http://improveme.se/tiffy
Postat av: Veronica

HAHA, ujuj lilla vännen. Stopp och belägg.

Jasså, är de det ENDA du har skrivit till mig? ;) De där med fokusen bryr ja mig inte, jag tycker bilderna är himla fina faktiskt ;) sen skrev du.. för att citera: "har du inga egna ideér eller?" VEM syftade du på där då? Kan du vara vänlig att svara på frågan jag ställde? VART FAN HAR VI NÄMNT DIG ELLER L? Eftersom du nu inte är "dum" och förstår så mkt ;) Du skriver en milslång kommentar till frida där du nämner L flera gånger om. VART har vi pratat om er? Vad vill du? Du är så jävla patetisk Anna.

2009-12-06 @ 20:01:00
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv; Pot, feta, lök, matolja och vinäger! Haha

och salt o peppar. En riktig delikatess :D

Okej, deet ska föreställa "fransk potatissallad", men jag gillar min version bättre haha

2009-12-07 @ 12:33:13
URL: http://fridagb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0