Ny dag, måndag.


Kommentarer
Postat av: anonym

Jag är feg och skriver anonymt hehe.. men har läst din blogg nu lite då och då.. Jag märker att det blir lite mycket "nu ska jag sova" "ringa älsklingen senare" "jag vaknade och åt frukost" .. skulle vara jätteintressant om du avslöjade mer om dig själv (kanske svårt då man vill ha ett privatliv) men jag har inte fattat vem du är riktigt. Du skulle vinna fler läsare om du bara vågade avslöja dina tankar och känslor, kanske väcka debatter och liknande..behöver inte handla om världsfred eller klimathotet utan mer intressant om det handlade om sånt som en ung tjej tänker på.. en blogg som vi andra tjejer kan läsa och känna igen oss.. jag märker att du har blivit ganska känd och jag hoppas att du utnyttjar ditt tillfälle till att berätta om mer än din frukost och din hund ^^ egentligen så ska jag inte säga så mycket, feg som jag är och är anonym.. hehe.. men du gör som du vill.. ha det jättebra och lycka till i framtiden :)

2008-10-06 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0