Mobilblogg


Kommentarer
Postat av: Motti

Jag vill att du ska förstå att jag älskar dig
Jag vill att du ska förstå att jag behöver dig
Jag vill att du ska komma till mig
Förlåt mig allt ont jag säger
Förlåt mig för allt jag gör
Men förlåt mig dock mest för detta:
Att jag verkligen älskar diJu större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom.Livet är en dans på rosor
men taggarna gör ont att trampa på. Ja jag vet att skolan begär mer och mer arbete framför datorn. Så visst, det är mycket press från skolan, man ska hinna mycket, då blir det att man sitter och jobbar framför datorn långt in på natten. Men tycker mig se här hemma att skolarbetet kommer i sista hand mer och mer. Lyssna på musik, skriva blogg, spela spel med komisar över nätet. Ibland kan dator dundra och gå från morgon till kväll / natt. Sömnbrist leder ju till: Trötthet, sjukdomskänsla, och
koncentrationssvårigheter, inlärningsproblem, sviktande immunförsvar och sämre stresshantering. Gör skolarbete, hör man msn och musik. Allt blir ju galet i slutändan.I vuxenlivet måste man först och främst sköta skola och arbete. Hur skulle det se ut om en vuxen tex förälder levde sitt liv efter datorn. Missköta jobb och inga pengar man får? Vill bara gott och menar väl. Älskar dig Anna

2008-04-03 @ 09:30:57
URL: http://komet.5min.se
Postat av: Vivi

Jag älskar dej PRECIS som du är! Och du kommer FÖRALLTID att vara den BÄSTA Anna i mina ögon!

2008-04-03 @ 11:23:32
URL: http://BusVivi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0