Jag kan inte förstå principen med skitsnack.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Fy fan! Hur fan kan man? Va elakt, taskigt å ja allt! :O

2009-01-23 @ 15:50:26
Postat av: Sar

Sötnosa <3. Tur att det finns folk med hjärtat på rätt ställe! Jag håller med dig, tjejer är riktigt pinsamma ibland! Min blogg var liksom inte bara en blogg. Det har hänt så sjukt mycket under alla dessa månader (24) som jag haft bloggen. Och allt står där. Alla tankar, känslor, jaa allt. Så jävla dumt!

2009-01-23 @ 16:26:01
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Tess

Emotionell Instabil Personlighetsstörning vilken är markerad tendens att agera impulsivt utan att överväga konsekvenserna, samtidigt med affektiv instabilitet. Förmågan att planera i förväg är minimal och utbrott av intensiv ilska kan leda till våld eller "beteende explosioner"; det är lättare överilat när impulsiva agerande är kritiserade eller gäckas av andra. Två versioner av denna personlighetstörnig är specificerade, och båda delar samma generella tema av impulsivitet och avsaknaden av självkontroll. anligtvis involverande flera områden av

personligheten och nästan alltid associerade med väsentlig personlig och

social splittring. Personlighetsstörningar har en benägenhet att framträda i sen barndom eller tonåren och fortsätter att vara påtagligt som vuxen. Det är pga

detta som osannolikt att en diagnos för personlighetströning kan lämpligt sättas före en ålder på 16 eller 17 år. Denna människa skulle behöva hjälp om det nu är samma person som jag misstänker det är. Kram på er alla som blivit drabbad av häxan. Undra om hon har kvast och katt oxå ;)

2009-01-23 @ 18:04:40
Postat av: sandra

i bland skäms man fan över att vara tjej!

2009-01-23 @ 21:14:37
URL: http://misssandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0