14.45


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, verkligen jttesorglig film det där. Har sett den förut och vill inte se den igen. Jag fatatr inte hur folk tänker. Asså dom måste ju vasjuka ! MEn de är ju folk som vill ha tex, den därtvättbjörns skinn jackan, dom är ju lika djurplågare även om de inte va dom som dödade djuret. Bojkota djurplågare!

2008-03-06 @ 15:04:30
Postat av: Vivi

Det är så jävla sjukt alltså jag förstår fan inte hur fan man har hjärta att kunna göra något sådant! Usch!

2008-03-06 @ 16:02:29
URL: http://BusVivi.blogg.se
Postat av: Tess

Anna. Det är helt rätt att du visar vart du står.
Grät som fan när jag såg den där filmen, gråter fortfarande, och har fortfarande ont inom mig.
Om jag någonsin såg en människa misshandla ett djur, så skulle jag blivit så jävla arg så jag skulle hoppat på den personen som gjorde det. Det finns inte ord för att beskriva hur hemskt och oförlåtligt det här är.

2008-03-10 @ 00:03:09
URL: http://tmh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0