Ett stort beslut


Kommentarer
Postat av: caroline

Jag tycker du ska ge det ett försök. Du kan låna min telefon och ringa csn på måndag om du inte har löst det innan det :) Du har inget att förlora. Tänk om du klarar det, tänk om du börjar brinna ännu mer för mat, tänk på vad det kan leda till. Någon gång måste man satsa. Visst det är läskigt att börja i ny klass utan nån man känner, men du är inte ensam om det. De andra i din klass är ju i precis samma situation som dig. Jag tror du klarar det Anna! Det är det du vill, eller hur? Då är det bara att satsa! Ring csn och kolla om bidrag. Man kan ju även låna en liten summa pengar. Bara så att du klarar dig under tiden. JAG TROR PÅ DIG! <3

2011-01-13 @ 17:42:42
URL: http://carolinnen.blogg.se/
Postat av: Viola

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

2011-01-13 @ 18:00:04
URL: http://violasplace.blogg.se/
Postat av: Novembersara ©

Go for it, du har inget att förlora och kommer förmodligen ändra dig om du inte testar!

2011-01-14 @ 11:33:19
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Erika

Det är klart att det kan bli så att man tröttnar! Men tänk även att du kan utveckla ditt intresse för mat och tycka att det blir ännu roligare! Kör på! Och CSN har merkostnadslån och studielån och så, det beror dock på vad det är för utbildning!

Själv satsar jag också på min dröm, pendlar till Göteborg varje dag från Trollhättan bara för att kunna få gå en utbildning som kommer vara värdefull för mig i framtiden, och då får jag inte ens fullt stöd från CSN då jag tydligen är för ung(?!)



Det jag försöker säga är att satsa på det, det kommer bli kämpigt ett tag (det är det alltid) men den verkar inte vara så lång (?) Tänk långsiktigt, ditt liv kommer vara myyycket bättre om 10-15 år och redan innan det!



:)

2011-01-15 @ 00:31:33
URL: http://frostmania.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0