- Buddhister, Hinduer, Theravada, Nirvana


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är ju inte helt okänd för dig, men jag känner för att presentera mig i alla fall. ^^

Jag heter Malin Elvira Christina, född första augusti 1990 typ kvart över fem på eftermiddagen. Jag bor på den norruppländska(om det är ett ord vet jag inte) kusten drygt fem mil från Gävle. Jag jobbar som ortopedtekniker tre dagar i veckan på sjukhuset i Gävle, resten av dagarna är jag "arbetslös". ;) De arbetslösa dagarna har de senaste veckorna handlat om att sy klänningar till mig och kompisar, vilket jag är rätt bra på eftersom jag gick Hantverksprogrammet med inriktning textila tekniker och design. Jag är fortfarande skoltrött, trots att jag inte pluggat sedan i höstas. Hoppas på att få tillbaka suget igen och faktiskt utbilda mig till någonting, gärna inom textil och design (möbler kanske? Vem vet).

Min stora dröm just nu är att flytta till Australien i ett år, min plan är att få ett heltidsjobb och ta körkort för att sedan kunna spara ihop alla pengar jag behöver innan jag flyttar.



Just ja, jag kallar mig agnostiker. Kommer inte ihåg den exakta förklaringen på vad det är, men jag brukar sammanfatta det med att jag är villig att tro på någon högre makt när jag har logiska bevis och ser det själv framför mig. Jag tror inte på spöken, aliens, "profeter" eller "gud/ar" än, men ser jag den/det/whatever framför mig en dag och har bevis för att det verkligen var det jag såg, ja då är jag villig att ändra min åsikt. Lite cheesy kanske, men jag försöker alltid att hålla mig öppen för förslag oavsett vad det egentligen gäller.



En till sak, på kvällar brukar jag vara bra på att skriva texter som blir alldeles för långa, tror det är min hjärna som skriker efter kreativ stimulans efter att ha stirrat på datorskärmen i några timmar. Jag har även en katt som jag älskar av hela mitt hjärta, han heter Tarzan och är röd. ;P

(Och ja, så avslutar jag min sjukt långa presentation)

2010-04-21 @ 23:53:45
URL: http://bortbytingen.wordpress.com
Postat av: JAGHETERINTESUNE ツ

Kul att du vill vara med, lycka till! :)

2010-04-22 @ 10:51:47
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0