JAG ÄR HELT SLUT!


Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Du anna! Jag hoppas att ni blir sponsrade med ordentliga skor, annars kan du ju höra om det hör till typ personalvården eller vad det heter.. Med tanke på att städning är ett tungt yrke så behöver du ordentliga skor, helt med sånnadär inlägg i. Tyvärr är det ju svindyrt att betala själv om man inte får bidrag.. :/ Men det kan hjälpa väldigt mycket för värk i leder vilket som, du kan ju tänka på det :)Annars kan du köpa ett par joggingdojjor med TJOCK sula, ju tjockare desto bättre känns det oftast.. Arobicskor brukar kännas sköna, förut fanns det för en billig slant på Ica Maxi.. :P skriver en halv bok Lycka till med jobbet! :D

2009-10-06 @ 19:45:28
URL: http://bortbytingen.wordpress.com
Postat av: Tess

Jag var lika så jag hade alltid långärmat på mig. Antagligen betong och virkesdamm.

Bara att tänka sig för hur man arbetar och tänka sig för hur man lyfter och står. Men bygg är bättre än verkstadsstäd

2009-10-07 @ 07:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0