Mulligt VS Size 0! vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: mehtap

jag tycker att mulliga kvinnor är mycket finare, eftersom att de har så fina former o kurvor, själv är jag kurvig, men det är också fint om man är smal, men inte för smal så att skelettet syns på en, för det ser bara fult och ohälsosamt ut. Alla kvinnor är vackra på sitt eget sätt, vissa kanske är för smala men kan inte gå upp i vikt, och vissa kanske har lite för mycket hull och kan inte banta, så man ska bara vara nöjd med sig själv och göra det bästa av situationen, ta ingen skit. Våga vara dig själv! We are beautiful :)

2009-05-24 @ 23:56:57
URL: http://mejtaab.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Jag själv tycker nog tvärtemot dig. Men Keira på bilden ser sjukligt smal ut, det tycker jag inte är fint. Men Paris Hilton har ju alltid varit sådär smal naturligt tror jag. Du skrev ju att det är farligt att vara så smal osv, men det är även farligt att bli för stor också. Man är ju oftast inte så hälsosam om man är rätt mullig, iaf vad jag tror. Det blir liksom farligt åt båda hållen, tyckte du skulle ha skrivit med det med, för nu blir det bara negativt på de som är sådär smala. Men annars bra skrivet :)

2009-05-25 @ 00:01:13
URL: http://rrroxanna.blogg.se/
Postat av: iamcasy

Jag är 170, väger knappt 50 kg och mår grymt bra fysiskt. Som du säger så kan inte alla smala människor hjälpa att de är smala, bland annat jag. Jag äter och äter (oftast mer än mina vänner), men jag har sådan ämnesomsättning att jag förbränner allt så snabbt att inget hinner lagras, och tro mig jag har provat att äta allt. (Sitter och äter en hel chokladbolls-smel just nu). Jag är smal, och jag tycker inte det är sjukligt smal och att det är fult, för jag trivs och har en bra hälsa. Samma som med mulliga så kanske inte alla kan gå ner i vikt, benstommen sätter ju gränser för hur liten man kan bli. Det JAG ville ha sagt är nog att så länge man själv mår bra psykiskt OCH psykiskt så ska det inte spela någon roll hur man ser ut. Anorexia vet jag inte exakt hur de som har det mår psykiskt och fysiskt exakt, men ja, jag vet inte , jag trivs med att vara smal och jag tycker det är fint också. Men tyvärr så har vi alla tillsammans skapat en bild där det SMALA är mer vackert är det mulliga, DET tycker jag är fel, alla drabbas av den skönhetsidealen. Vad mer kan man säga, så länge man är nöjd med sig själv tycker jag det är det viktiga :)

2009-05-25 @ 00:30:28
URL: http://iamcasy.bilddagboken.se
Postat av: Angelica

Helt riktigt!!! Vilket bra inlägg!!! Du är bra! :)

2009-05-25 @ 00:42:34
URL: http://angelicasdagbok.blogg.se/
Postat av: My

Jag gillar inte size zero, p.g.a. att jag själv är rätt stor. Men jag trivs med mig själv och var inne i en period för några år sedan då jag svälte ner mig till strl 34.. det gör jag inte om. Är hellre lycklig med kärlekshandtag. Det ska vara något att ta i också för karln min ;)

2009-05-25 @ 06:38:35
URL: http://vardagensdramatik.blogg.se/
Postat av: caroline

Det finns ju dem människor som är mittemellan sjukligt smal och mullig. På dig låter det som om man inte kan vara nåt emellan utan antingen är man sjukligt smal eller mullig. Man kan faktiskt vara sjukligt mullig också. Jag tycker att Beyonce, bild 5, är INTE mullig eller smal. Hon är en typisk mittemellan person!

Smala tjejer har också utstrålning, alla tjejer har en viss utstrålning oavsett kropp och vikt.

Paris Hilton är inte sjukligt smal, hon är naturligt smal vilket är fint enligt mig.

Bra skrivet annars :)

2009-05-25 @ 08:55:51
URL: http://carolinnen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker det är mycket finare om man är lite mullig. Många av dom smala kvinnorna ser sjuka ut!

2009-05-25 @ 09:25:00
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle paris hilton ha kropp som anna book men samma bröst storlek som innan hade du inte tyckt att hon såg bättre ut så. Sen tycker jag det är skamligt att du sätter en bild på beyonce och säger att hon är "mullig". Hon är inte mullig? Snygg är att vara hälsosam. Anna book är inte snygg i kroppen och inte heller nicol eller vad hon heter. Att vara snygg är att se lagom muskulös ut. Exv beyonce, se hennes muskulösa mage utan bukfett men heller inga revben. Det är INTE att vara mullig.

2009-06-01 @ 22:06:46
Postat av: mel

Jag attraheras främst av kurviga tjejer, lite åt det mulliga hållet... sen är det ju inte avgörande på något sätt. Men jag har bestämda åsikter om storlekshetsen, har skrivit om det i mitt inlägg...

Postat av: pernilla

å ja la bara märke till de här! och jag tycker att de är helt olika. altså, myket är biologistk, det är inte fint att vara undernärd men helt okej att vara smal, de är även okej att vara större, vissa passar inte att vara smala, men vissa gör det. det har med benuppbyggnad att göra. men är man överviktog och inte mår bra med det, alltså det är ingen på bilderna, anna book är på gränsen men då hon har gått ner i vikt blev hon ju också att må mkt bättre, jag tkr att vikten har med hälsan att göra! fint eller fult spelar ingen roll bara man mår bra i din kropp.

2009-06-22 @ 21:33:34
Postat av: Sandra

människor som gillar mulliga tjejer är själv mulliga. finns inga smala tjejer som gillar mulliga människor. det är som att du som är mullig skulle säga att du föredrar smala tjejer utan att göra något åt att du är mullig. en smal tjej som diggar mulliga skulle försöka bli mullig. och det gör dom inte.

2009-10-25 @ 00:56:19
Postat av: Rebecka

Beyonce är inte mullig, ialf inte på den bilden, bara bred och väldigt vältränad...



Sandra som skrev kommenetaren innan mig har fel.

Alla mina smala vänner har sagt att de önskar att de hade former. Jag är är mullig men trivs inte med min kropp.. Gick upp 10kg snabbt med ppiller och är därför obekväm mee min "nya" kropp..

2009-11-26 @ 17:30:10
URL: http://poemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0