JAG BLIR GALEN


Kommentarer
Postat av: Amanda

hej anna.



hoppas du minns mig. amanda som du gjorde presentation till min blogg åt före jul.

hoppas allt är bra med dig och att livet leker.

nu skulle jag behöva din hjälp lite igen med min blogg.

jag skulle nämligen vilja ha lite bilder högst uppe där mitt namn står osv? ja du förstår säkert. tack på förhand..du kan väl lägga till mig på msn så kan vi prata vidare där om du har lust att hjälpa mig. hoppas det. kram Amanda

2009-03-23 @ 22:51:58
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Du vet vem

De som är anonyma vågar inte avslöja sig själva på grund av att de är ett gäng fegisar. Men va gla över att blogg loggar IP på dem som postar en kommentar vilket Pointblog inte gör.

2009-03-24 @ 08:33:06
Postat av: Du vet vem

Många stilmallar liknar varandra och det finns ett flertal stilmallar som man kan ladda ned. Den som anklagar dig att ha snott mallen kan inte skilja på rätt och fel.



Obs: Du gör för det mesta fina designer. Du och Cadillac är väldigt bra på det.

2009-03-24 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0