Funderingar och tankar.


Kommentarer
Postat av: motti

Börja med att lämna in ett Cv till Nisse Pisse och jobba under sommaren.Samtidigt kan du söka jobb via datan runt om i Varberg. Bättre med ett start kapital än och leva på små marginaler. Kanske Hampus tom kan söka skola här och att han hyr in sig hos dig. Jag önskar dig inte guld mitt barn

ej heller pengar och makt.

Jag önskar dig modet att vara dig själv

och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg

men kraften att vägen gå.

Jag önskar dig vänner i ett rikligt mått

och vänner att lita på. Ett barn är ett mirakel, väl värt att vänta på.

Det största och det bästa, en mor och far kan få.

En dotter kan förtjusa, från början med sin charm.

Och gärna blir hon buren av någon villig arm.

Men snart hon börjar tröttna, på att bara vara rar.

Och livet har så mycket, som lockar och som drar.

Den tiden går så fort, från liten tjej till stor.

Dock är hon alltid älskad, långt mera än hon tror!

Jag tackar för lånet - för stort och för smått

Du är den vackraste gåva jag fått!

2009-01-12 @ 08:11:18
URL: http://komet.5min.se
Postat av: Zandra

Du ska väl ta studenten först förresten?

2009-01-12 @ 14:20:48
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0