COPYCATS!


Kommentarer
Postat av: Tess

Men ta med dig lite jävlaranama hela tiden, som nu;) Love u

2009-04-09 @ 10:26:06
Postat av: Anna-Lena

Jag håller med din mor. Men se det oxå så här.. Tydligen är det någon som gillar din ide med att fota på olika sätt och vis. För en del är det svårt att komma på en egen ide. Du inspererar andra även om du tycker att dom härmar dig. Åter igen det finns olika sätt att vinkla sitt eget sätt att se på saker och ting... Det jag skulle vilja säga till både dig och den "andre" tro på era själva. Den styrkan finns bara inom oss det är dags att plocka fram den hos er båda. Alla bör tänka tanken att alla gör så gott dom kan. Man måste utgå från den tanken!!

2009-04-09 @ 13:09:58
Postat av: Zandra

Det är ett fritt land dock och när våren kommer fram så är det ju typ samma saker som alla fotograferar. Påskliljor, snödroppar, videung m.m. Så stå på dig :)

2009-04-09 @ 17:50:17
Postat av: p u s s y d o l l

Trist med copycats :( Jag visste inte ens du hade bilddagbok!

2009-04-12 @ 20:20:38
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: jennifer - pphoto

Du, jag känner igen det dära! Man blir såååå irriterad och så går det ut över alla andra. Det är inte kul när en person kopierar ens idéer hela tiden! Jag sitter precis i samma sits! Jag har till och med en kompis som gör det och jag vet ju att hon läser min blogg och bevakar min bilddagbok, så hon ser alltså mina bilder.

2009-04-14 @ 09:01:04
URL: http://pphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0