Bloggdesign!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Av alla designer du verkar göra ser alla i princip lika dana ut med samma stuk och de ser relativt livlösa ut...Kan du inte testa lite... "annat stuk" någon gång?

2008-11-14 @ 00:14:00
Postat av: Lia

Aw, jag kommer lägga upp en ny tävling nästa vecka :), den kommer jag inte lotta utan man får berätta sitt bästa enklaste skönhetstips! Så kom på nått riktigt bra så finns det stor chans! :) Kram

2008-11-14 @ 13:20:58
URL: http://beautybook.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, jag skulle vilja göra att du gör om min blogg. Mest headern. Mejla mig eller adda på msn om du undrar över mer. Mejladressen är samma som msn

2008-11-14 @ 14:38:38
URL: http://emeliehummelgard.blogg.se/
Postat av: Eve

Hejsan :)!



Designar du bloggar fortfarande? Jag håller på att leta för fullt efter nån som tar högst 100 kr? För jag är mamma ledig och tog studenten nyss så det är bara min sambo som har money hehe. Annars skulle jag lätt kunna ta upp till 300 kr. Men det är elakt känns det som för min sambo eftersom han tycker 50 kr är mycket för en blogg :P men killar är killar hehe. Men om du skulle vilja hälpa mig att designa min blogg så adda mig på: Pussgurkan88[email protected]



Vad får man för 100 kr? Såg att det står mellan 50-300 kr. Jag vet typ hur min blogg ska se ut och kanske skulle behöva ha tips från dig vad du tycker :). Hoppas på svar i allafall :).



Ha en trevlig söndag/ Eve

2008-11-16 @ 12:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0