Fattigdomen Sverige?


Kommentarer
Postat av: Zandra

Skillnaden är nog att vi inte är i akut behov av det. Jag skänker hellre pengar till ett barnhem så att 100 ungar får någonstans att bo (istället för på gatan) än att skänka pengar till staten i Sverige.

2008-03-13 @ 15:20:26
URL: http://counting.blogg.se
Postat av: mrs_Y

"men med alla dessa pengar vi skänkt genom alla dessa år, tycker jag att afrika borde ha det bättre än oss i sverige nu."

Herregud, jag hoppas att du skojar. För det första, vet du ens hur stor area kontinenten Afrika har? För det andra, hur kan du påstå något så inskränkt att Afrika bör ha det bättre tack vare den lilla hjälp Sverige bidragit med?? Jag visste verkligen inte att du var en sådan där fjortis som ska hävda sig om allt den tycker och tänker utan att ha tagit reda på fakta FÖRST!!

HJÄRNDÖD ÄR VAD DU ÄR...! Get it? Hjärndööööööd.

2008-03-14 @ 03:16:39
URL: http://weeklyscissor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0