Finjusteringar


Kommentarer
Postat av: hanna

Hejsan!



Jag och min pojkvän valde att lägga bloggen på is på en obestämd framtid, dels för att Johan åkte till USA och vi båda har haft väldigt mycket i skolan. Dessutom har Johan varit fullt upptagen med sin student. Men som sagt så flyttar vi ihop 1 juli och då hade vi tänkt sparka igång bloggen igen, förhoppningsvis!



Jag har valt att skriva detta meddelande till alla er som kommenterat i våran blogg. Det var till och med en söt tjej som hade mailat blogg.se för att hon så gärna ville ha lösenordet till våran blogg. Men som sagt så har vi inte skrivit något mer i den, men ni om ni vill ha lösenordet till min egna personliga blogg (hannas), som jag skriver i sedan 2 år tillbaka så kan ni maila mig så får ni den. Annars så kan ni förhoppningsvis läsa i våran blogg vi har ihop, igen from juli månad :)



Trevlig sommar! :)

2008-06-02 @ 19:02:04
URL: http://johanochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0